DON’T DRINK IT, EXPLORE IT Кожен ковток – дослідження

Щоб передати дослідний запал бренду та відзначити 130-річний ювілей, METAXA запустила рекламну кампанію «Do not Drink It, Explore It». Кампанія була запущена влітку 2018 року і продовжує бути актуальною. Герої кампанії - видатних особистості, першовідкривачі і невтомні шукачі пригод, кожен з яких по-своєму досліджує межі можливого: 35-річний французький фрідайвер і людина-амфібія Гійом Нері занурювався на глибину 126 метрів без акваланга і балонів з киснем, а 25-річна британська мандрівниця-екстремал Лаура Бінгем на велосипеді перетнула всю Південну Америку. Ці унікальні чоловік і жінка втілюють головні якості METAXA - сильний характер та пристрасть до всього незвіданого.

ЛОРА БИНГЕМ

Життя, повне незвичайних історій, - ось що надихає Лору на досягнення будь-яких поставлених цілей.

Ця відважна жінка підкорила весь світ: не маючи спеціальної підготовки, вона перетнула суворий Атлантичний океан, не маючи грошей, покладаючись лише на доброту людей, вона зробила одиночний велопробіг через всю Латинську Америку!

НЕЩОДАВНЯ ЕКСПЕДИЦІЯ

Сплав по річці Ессекібо в Гайані від витоків до моря, на чолі жіночої групи дослідників - подорож, яку ще ніхто не робив!

БІОГРАФІЯ

Лора Бінгхем - британська мандрівниця, живе в Лестершир, одружена з колегою-дослідником Едом Стаффордом. Зараз їй 23 роки.

Більше дізнатися про Лорі і стежити за її пригодами можна на сайті: laurabingham.org

ГІЙОМ НЄРИ

Чинний чемпіон світу з фрідайвінгу та володар численних світових рекордів, Гійом віддав своє серце стихії хвиль.

Він кидає виклик самому собі, сміливо дивиться в обличчя небезпеки - спорт для нього дорівнює мистецтву. Він вдихає впевненість і видихає спокій, досліджуючи безмовну магію морів.

НЕЩОДАВНЯ ЕКСПЕДИЦІЯ

Дайвінг на Філіппінах з етнічними фрідайверами Баджо.

БІОГРАФІЯ

Гійом народився в 1982 році в Ніцці, біля Середземного моря. У 14 років він посперечався з другом, хто довше затримає подих.

Дізнатися більше про Гийоме можна на сайті: guillaumenery.fr